GREVA GENERALA DE O ZI – cu intreruperea activitatii – 12.07.2016

     GREVA GENERALA
cu intreruperea activitatii pe toata durata programului de lucru

     REVENDICARI:

     1.Acordarea normei de hrana pentru toti salariatii din administratia publica locala – acolo unde resursele bugetare permit acest lucru. Prin aceasta modificare legislativa se elimina discriminarile ca din acelasi buget local al unei institutii, unii salariati primesc acest drept iar altii nu;
     2.Acordarea voucherelor de vacanta pentru salariatii din administratia publica locala;
     3.Tinand cont de faptul ca salariile functionarilor publici si ale personalului contractual din administratia publica locala sunt mai mici decat cele din administratia publica centrala, majoritatea angajatilor din administratia publica locala avand venituri salariale brute apropiate ca valoare sau chiar egale cu salariul minim brut pe economie (1.250 lei de la 01 mai 2016), solicitam majorarea salariilor de baza ale functionarilor publici si ale personalului contractual din administratia publica locala cu 25%;
     4.Eliminarea in totalitate a Art 3 (4) din OUG nr. 20/2016.

     FNSA cere scuze tuturor cetatenilor pe care-i deservesc salariatii din administratia publica locala prentru actiunea extrema la care a fost obligata sa recurga din cauza nepasarii Guvernului Romaniei fata de situatia salariatilor care isi desfasoara activitatea in primarii si consilii judetene.

pdf Precizari Greva generala de o zi 12-iulie-2016