In cazul in care doriti anularea rezervarii unui sejur, trebuie sa aveti in vedere urmatoarele:
- Daca s-a facut o rezervare si inca nu s-a platit nici o suma in avans, rezervarea se poate anula si nu se percepe nicio taxa suplimentara de anulare.
Va rugam sa ne notificati imediat, de preferinta prin telefon, prin una din metodele de contact de pe acest site web. - Daca s-a facut o rezervare si s-a platit un avans (de minim 500 de lei – care se achita in termen de 5 zile lucratoare de la rezervarea efectuata), conform conditiilor din formularul de cerere de rezervare, luate la cunostinta si acceptate prin semnarea respectivului formular, anularea rezervarii va determina PIERDEREA avansului achitat!
- Daca s-a facut o rezervare si s-a platit un avans (de minim 500 de lei – care se achita in termen de 5 zile lucratoare de la rezervarea efectuata), dar nu s-a platit diferenta in termen de maxim 2 luni de la plata avansului (nu mai tarziu de 2 saptamani inainte de inceperea sejurului), conform conditiilor din formularul de cerere de rezervare, luate la cunostinta si acceptate prin semnarea respectivului formular, anularea rezervarii va determina PIERDEREA avansului achitat!
- Plata se poate face si integral. Anularea rezervarii dupa achitarea integrala a contravalorii cheltuielilor aferente sejurului va determina PIERDEREA sumei achitate, conform conditiilor din formularul de cerere de rezervare, luate la cunostinta si acceptate prin semnarea respectivului formular.
- Daca, din cauza unor erori din partea noastra, rezervarea nu poate fi onorata (a rezervat deja altcineva – primul venit, primul servit) sau au intervenit situatii de forta majora (orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil) sau in cazul fortuit (eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre noi), in baza unei cereri scrise (trimise catre noi prin email, fax sau posta clasica), va vom returna integral suma platita catre noi fara a va percepe o taxa suplimentara de anulare. Suma va va fi returnata in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii cererii scrise. Reclamantul nu poata sa ne pretinda daune-interese (taxe suplimentare, dobanzi, indexarea cu indicele de inflatie, etc.).
- Sindicatul Liber al Salariatilor din Primaria Municipiului Timisoara si din Serviciile Publice aflate in subordinea Consiliului Local al Municipiului Timisoara poate anula o rezervare daca nu este disponibila din orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.
- Suntem dispusi, in cazuri exceptionale, sa rezolvam pe cale amiabila, situatia neprevazuta de anulare a unei rezervari. In acest caz va rugam sa ne contactati.