Politica de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor finali

SOLUTIONAREA SESIZARILOR
Pentru reclamatii sau diverse sesizari, primite de la utilizatorii finali ai organizatiei noastre care beneficiaza de servicii oferite de Sindicatul Liber al Salariatilor din Primaria Municipiului Timisoara si din Serviciile Publice aflate in subordinea Consiliului Local al Municipiului Timisoarara, persoanele fizice (membri de sindicat, colaboratori) sau juridice (organizatii sindicale, colaboratori), ne pot contacta prin telefon, email sau posta clasica. Aceste informatii sunt disponibile pe acest site web la sectiunea Contact.

Sesizarea reprezinta o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor sau produselor, la care este asteptat un raspuns sau o rezolutie.

Sesizarile se vor adresa in limba romana.

Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10:00 – 16:00, de luni pana vineri inclusiv.

Date obligatorii continute de reclamatie:
– Nume si prenume;
– Numar de telefon;
– Adresa de e-mail;
– Datele de contact la care se doreste primirea raspunsului.

TERMENE
Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 72 ore de la sesizarea neregulilor.

Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor: 30 de zile calendaristice.

In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice, datorita complexitatii solutiei, de cerintele specifice utilizatorului si de natura incidentelor ce pot aparea, Sindicatul Liber al Salariatilor din Primaria Municipiului Timisoara si din Serviciile Publice aflate in subordinea Consiliului Local al Municipiului Timisoara va informa utilizatorul final despre stadiul solutionarii precum si noul termen de rezolvare.

MODALITATI DE TRATARE A RECLAMATIILOR
Orice reclamatie primita de la persoanele fizice sau persoanele juridice, adresata in scris (posta clasica) sau electronic (e-mail), primeste un numar unic de inregistrare.

SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Divergentele privind solutionarea reclamatiilor se vor rezolva, in prima instanta, pe cale amiabila prin acordul partilor. Daca aceasta procedura esueaza, utilizatorii pot apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instantelor judecatoresti competente.