ANUNT pentru toti angajatii din Primaria Municipiului Timisoara!!!

Azi, joi 24.06.2021, a fost postata pe site-ul Primariei Timisoara HCL nr. 237/15.06.2021 privind modificarea si aprobarea Organigramei, Statului de functii si a Regulamentului de organizare si functionare pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

INVITAM la biroul sindicatului din spatele Primariei Timisoara (str. 20 Decembrie 1989 nr. 2, ap. 10, demisol, interfon tasta 1) pe toti angajatii din Primaria Municipiului Timisoara ale caror posturi au fost afectate de aprobarea noii structuri organizatorice, in vederea MANDATARII / IMPUTERNICIRII sindicatului de a contesta la instanta de contencios administrativ respectiva hotarare.

Perioada: incepand de vineri 25.06.2021, ora 10, si pana miercuri 30.06.2021, ora 14.

Dupa strangerea semnaturilor se va depune la registratura primariei / consiliului local plangerea prealabila impotriva HCL nr. 237/15.06.2021.

Rog sa comunicati acest anunt si colegilor dvs. din birouri / servicii / directii.

Va multumim!